2010. november 16., kedd

Csokis kézkrém és társai

ylangylangNemrég fedeztem fel magamnak az Yves Rocher boltot, korábban nem jártam még náluk. Az első találkozás nagy élmény volt, ugyanis nem elég, hogy lett egy új, különleges illatú tusfürdőm, ráadásul még igényelhettem ingyenes törzsvásárlói kártyát is. A kártya mellé ajándékba adtak egy Yves Rocher magazint, egy szórólapot, ami majd egy következő vásárlásnál ajándék zsebtükörre jogosít, egy borítékot tele termékmintával, és ami a legfőbb, egy rózsaszín Yves Rocher bevásárlótáskát, amire már régóta áhítoztam, és amúgy is meg akartam venni. Nagyon jópofa, szép a színe, halvány feliratok vannak rajta, tetszik a formája, és összehajtogatható kicsivé, mint a régi cipzáras bevásárlószatyrok, csak ezt most tépőzár zárja. Szóval nagyon jól csinálták a marketingesek, engem megnyertek maguknak, az biztos! yves_rocher_fruits-de-noelTegnap újra visszamentem, több időm volt nézelődni, és nem győztem a fejemben tartani a listát, mi mindent szeretnék majd valamikor kipróbálni tőlük. Nagyon kellemes illataik vannak, és olyan elegánsak a termékeik! Csak az a baj, hogy az áruk egy fokkal magasabb (legalábbis az olcsóbb termékeik ára egy fokkal, az átlag áraik viszont sokkal), mint amennyit költeni szoktam az ilyen dolgokra, ezért majd csak időnként veszek egy-egy terméket.

Tegnap sem jöttem el üres kézzel, ugyanis felfedeztem legújabb akciójukat, a karácsonyi illatú kollekciót! Kétféle illatban kaphatók a Fruits de Noel névre hallgató termékek: narancs + mandula és narancs + csokoládé. Van kézkrém, ajakír, folyékony szappan, tusfürdő, testápoló és talán más is . Magamnak narancsos csokis kézkrémet vettem kíváncsiságból, ajándékba pedig a másikfélét, mert az visszafogottabb és kellemesebb illat, mint csokis. Igaz, a csokis is elég különleges, amennyiben az embernek egész nap szaloncukor illatú a keze. – Azt hiszem, az Yves Rocher feltalálta a karácsonyi hangulatidézés legtartósabb módszerét a kézen hordozható narancsos csokiillattal! :D


Hasonló témákról:
Karácsonyi dísz
Kakaó, kókusz, zuhany
Az új Corvin sétány és bevásárlóközpont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése