2012. február 28., kedd

Yves Rocher ajándékok

tollakAz Yves Rocher elég sűrűn lepi meg törzsvásárlóit ajándékokkal. Vannak apróságok, amiket bármilyen értékű vásárlás esetén odaadnak, és vannak nagyobb ajándékok, amikhez bizonyos összeg fölött kell költeni, plusz párszáz forintot fizetni is kell érte. Utóbbi kategória volt a szép piros-szürke sporttáska (azóta nyaralt már velem a Balatonon) és a pihe-puha takaró hasonló színekben, amelyek annyira tetszettek, hogy éltem a lehetőséggel, és beszereztem őket. A takaróhoz illő (értsd: ugyanolyan mintával ellátott) bögrét már ingyen kaptam, mivel az első kategóriába tartozott. Hangulatos összeállítás volt amúgy ez a kettő karácsony előtt: puha meleg takaróba burkolva megihatsz egy forró kakaót a bögréből a kandalló előtt, mindig ez a kép jutott róla eszembe. Bár kandallónk sajnos nincs, a bögre pedig már nem fért be a szekrénybe, így végül nem vettük használatba. De a takarót nap mint nap használom és nagyon szeretem.

A februári első kategóriás, vagyis ingyenes, “akkor is megkapod, ha nem kéred” ajándékukért pedig nagyon odavagyok: egy kétdarabos tollkészlet. Nagyon szeretem a tollakat, mindenfélét! Ezek most különleges lányos-nőies darabok (amúgy kísértetiesen emlékeztetnek a Rubinvörös borítójára :-) ), az egyik rózsaszín-fekete, a másik pedig ezüst, fekete csipkével. Szép vékonyan fognak, egyik feketén, a másik kéken. A tokjuk mindkettővel harmonizál: rózsaszín, fekete csipkével.

Egyszóval az Yves Rocher marketingese nagyon ért hozzá, mivel csalogassa be a vásárlókat az üzletbe!


Hasonlók:
Csokis kézkrém és társai
Babzsákfotelek
Line Café

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése