2010. június 7., hétfő

Balatoni hétvége

Az elmúlt hétvégét a Balatonon töltöttük. Pénteken, amikor indultunk, rengetegen utaztak abba az irányba, a vonaton ülőhely nem nagyon volt. Estére értünk a szállodába. A vacsora svédasztalos meleg étel volt, nagyon finom, és a szálloda is nagyon kényelmes és szép volt. Végig nagyon elégedettek voltunk az étellel és a szállással.

A Balatonon még, úgy tűnt, nem kezdődött el az igazi turistaszezon, így nem találkoztunk nagy tömeggel. Minden nyugodt volt és kellemes.

A péntek esti szeles idő után szombatra igazi nyár lett. Aznap nagyot sétáltunk a tó partján, és közben észrevétlenül leégtünk. Ki gondolta volna az elmúlt napok időjárása után! :) Nagyon jól telt az egész nap sétákkal, beszélgetésekkel, csocsózással, biliárddal. Közben nagyon jó volt természetközelben lenni. A szobánkhoz közel egy fecskefészek volt tele kis fiókákkal, akiket a fecskepár etetett és felügyelt, akármikor jártunk arra. Hattyúkkal és kacsákkal is találkoztunk, és a part közelében rengeteg kicsi és nagyobb halat láthattunk úszkálni. Strandidőszakban nem vettem még észre ilyet, gondolom az élővilág beljebb menekül a fürdőzők elől.

Vasárnap sajnos már délben indult a vonat hazafelé, ezért már csak egy búcsúséta fért bele az időbe a reggeli és a csomagolás után. Mindenesetre fantasztikusan telt a Balatonnál töltött idő, alig várom a nyaralást, amikor hosszabban élvezhetjük a vízparti pihenést!