2011. február 27., vasárnap

Tesco nyuszi? Nesquik róka?

A kis Tesco Expressekben nincs nagy választék egy-egy termékből, volt egy kis kiszerelésű ismerős Nesquik kakaó és közvetlenül mellette egy nagy kiszerelésű ugyanolyannak látszó csomag, semmi más. Múltkor gyanús volt a nagy, mert Choco drinknek hívta magát, de most részletesebben is megnéztem, megállapítottam, hogy kakaó, azt gondoltam, biztos más úton jött a boltba, mint a kicsi, és mivel jobban megérte a nagy (sokkal jobban, de láttunk már ilyen akciót), azt hoztam el. Na, ez volt a Tesco kakaója, amin észre sem vettem a logót, és azt sem, hogy hiányzik róla a Nesquik felirat. (Iható, de nyomába sem ér annak, amit venni akartam.) Mindenesetre érdemes megfigyelni a két csomagolás közti különbségeket és hasonlóságokat. Egyforma színű zacskón egyforma színű nyúl. A legnagyobb különbséget az állatfigurák füle között találjuk: a tescós nyuszinak rövid rókafüle van, de az is lehet, hogy róka nyúl arccal. Érdekes tehát, hogy hat egyik termék grafikája a másikra, és ezek hogy hatnak a vásárlóra. Tételezzük fel, hogy nem a vásárlók megtévesztése volt a cél, és miután megismerkedtünk az új marketing-állatkával, eldönthetjük, hosszú vagy rövid fülekkel szeretjük jobban a nyuszit. ….vagy a kakaót.

/Sajnos nem találtam képet a Tesco termékről, a zacskót pedig kidobtuk, mielőtt lefotóztam volna./


Hasonló:
Csokis kézkrém és társai
Árukapcsolás
Szörpverseny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése