2010. december 3., péntek

Jöjj el kedves Télapó! :)

Céges Mikulás ünnepségen voltunk, ahol az ott dolgozók gyerekei egy kedves műsor után találkozhattak a Mikulással, akitől csomagot is kaptak. Nagyon tetszik, hogy manapság is vannak még ilyen gyerekeknek szóló céges rendezvények! Emlékszem, én is voltam kisgyerekként hasonlón, és nagyszerű élményként éltem meg. A legizgalmasabb pillanat, ami még most is hatott rám az, amikor a gyerekek addig énekelnek a Télapónak, amíg ő meg nem hallja és be nem lép közénk. Egyszer csak varázslatos kopogás hallatszik, majd nyílik az ajtó, és megjelenik a misztikus nagy Mikulás! :)

mikulascsomagEgy szóval örülök neki, hogy manapság is létezik ilyen. Viszont pedagógiai szempontból nem voltam vele teljesen megelégedve. Ugyanis a szülők jellemzéseket adtak gyerekeikről a Mikulásnak, aki mielőtt átadta a kiszólított áldozatnak a csomagot, a mikrofonján keresztül tájékoztatta az egész termet a gyermek jó és rossz tulajdonságairól. Valahogy így hangzott egy átlagos ajándékozás Télapó szájából: “Azt hallottam, jó gyerek vagy. De kivel is szoktál verekedni? Ezt ne csináld! Tessék.” – és a kicsi megkapja a csomagot.

Ha már ajándékozunk, nem lehetne valahogy pozitívabban, kedvesebben? És miért kell közvetítő a szülő és a gyerek közé?

Ha én rendeznék ilyen eseményt, valószínűleg ezt átalakítanám egy kicsit. Ennek ellenére a varázslatos hangulat megvolt, a gyerekek nagyon aranyosak voltak és élvezték. Örülök, hogy ott voltam és láttam!


Hasonló témák:
Karácsonyi vásár
Advent 1. vasárnapja
Karácsonyi háttérkép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése