2010. december 17., péntek

Csokikrém

Kaptam mikulásra egy könyvet, A csokoládé kis könyvét, ami többek között egyszerű csokis recepteket tartalmaz. Innen vettem a csokikrém receptjét, amit tegnap este megcsináltam. Nagyon egyszerű, csokit kell felolvasztani, én a szokásos módon, gőz felett csináltam, minőségi csokiból. Négy kanál tejszínt is bele kellett kevernem az előírás szerint. Mikor kész az olvasztás, félretettem hűlni a masszát. Amíg hűlt, habbá vertem a tejszín megmaradt részét, végül összekevertem a habot és a csokit. Az eredmény tökéletes lett, ahogy a képen is látszik, csakhogy az íze nem nyerte el egyikünk tetszését sem: rettenetesen émelygős. Sajnáltam a finom csokit és a finom tejszínhabot. De legalább készült egy jó kis csendélet. :)


Hasonló témák:
Lúdláb leves
Majomkenyér
Csokis banántorta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése