2009. augusztus 2., vasárnap

Töltött cukkini

Ebédre töltött cukkinit ettünk. Egy internetes receptet kevertem anyukám receptjével, és a próba jól sikerült, finom lett az ebéd.

A cukkinit megpucoltam, hosszában kettévágtam, és kivágtam a magos részeket. Ezután az üregeket és a peremeket megkentem egy kevés olajjal, majd az üreget kibéleltem a sovány felvágottal. Ezután zöldségkeverékkel töltöttem meg, ami apró kockákra vágott paprika, paradicsom és vöröshagyma keveréke volt (meg is sóztam). A friss zöldségekre került még pár keskeny szelet felvágott, majd sajtcsíkok. A két fél töltött cukkinit ezután alufólia grilltálcán a sütőbe tettem. Maximum hőmérsékleten kb. 30 perc alatt megpuhult az alap, a sajt pedig ropogósra sült. Köretnek rizst ettünk hozzá.

A hozzávalók tehát a következők voltak: cukkini sovány felvágott sajt paradicsom paprika vörös hagyma olaj só

Korábbi receptek:
Mondolás tálbanfőtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése