2011. január 3., hétfő

Kangoo edzés

Életem első kangoo óráján vettem részt, nagyon élveztem! Jópofa eszköz, úgy kell felvenni, mint egy korcsolyát vagy egy síbakancsot. Amikor először álltam fel benne, azt hittem, nem fogok tudni megállni a lábamon, de végül könnyen ráéreztem, hogy kell használni, és végig tudtam csinálni az egész edzést. Még nem ment minden mozdulat, pl. amikor az előre haladó ugrálást hirtelen hátrafelé ugrálás váltja fel, de az a jó, hogy nem is ez a lényeg. Bár kezdő kangoosként nehezebb az óra koreográfiáját követni (pedig minden lépés ismerős más aerobik órákról!), de könnyebb aktívnak maradni. És úgy tűnik, mindegy, milyen kondiban vagy, mert az eszköznek köszönhetően a rosszabb állapotban lévők is élvezni tudják és csinálni is tudják a zsírégető mozgást – főleg, hogy a cipőben könnyebb pattogni, mint megállni! :) Ugyanakkor a nagyon jó kondícióban lévők meg jól ki tudják használni a pattogós cipőt nagyobb izommunkára.

Hihetetlenül nagy élvezet a többiekkel pattogni a zenére, miközben jól kifáraszt és megedz az óra!

 

Itt egy videó szemléltetésül, hogy milyen egy kangoo óra:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése