2014. augusztus 30., szombat

Hétvégi reggeli

Palacsintát sütöttem tönkölylisztből, nem tettem bele sem cukrot, sem édesítőt, kevés tejet és sok vizet használtam.
Nemrég tudtam meg, hogy létezik diabetikus édesített kakaópor, így végre, hosszú idő után először, ehettem kakaós palacsintát. Viszont a házi diabetikus csupagyümölcs baracklekvár is isteni volt, így úgy döntöttem, kipróbálom egy gyerekkori trükkömet: jöhet bele mindkettő. A baracklekváros-kakaós palacsinta nagyon finom, érdemes kipróbálni! És bár gyerekkoromban negatív kritika érte  a különös párosításomat (azt inkább nem idézném), most a férjem úgy reagált, hogy "végül is olyan, mint a barackos csoki, biztos finom".
A tönkölyliszt miatt barnás a palacsinta színe, az íze is egy kicsit más, mint a megszokott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése