2014. január 5., vasárnap

Farkas a meséből

Amikor az Ikeában először láttam meg a nagymamát evő plüssfarkast (vagy ahogy ők hívják: puha játékfigurát), nem akartam hinni a szememnek. Mivel a neten nem találtam a nyomát, amikor korábban be akartam linkelni valahova, úgy döntöttem, megörökítem. Mert bizarr, mert morbid, és mert gyerekeknek szánják. No comment.
A képen jól látható, hogy a nagymamát a farkas száján át gyömöszölhetjük a farkas hasába, ahonnan pedig kivehető, ha szétgomboljuk a farkas ingét.

Közben végül az Ikea honlapján is megtaláltam itt: LUFSIG Puha játékfigura Az áruház fényképe az enyémekhez képest vidám és barátságos. Szegény mosolyogva integető nagyi nem is gondolná, hogy a kedves és mosolygós farkas azért öleli magához ilyen meghitten, hogy a következő pillanatban jól bekapja.
Ez egy igazi Grimm-hű játékegyüttes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése