2010. augusztus 26., csütörtök

moly.hu

A moly.hu egy izgalmas lehetőségekkel teli oldal könyvmolyoknak vagy nem könyvmolyoknak. Azoknak, akik szeretnek olvasni, szeretik leírni és megbeszélni véleményüket az olvasott művekről, és akik előszeretettel másolnak ki érdekesnek ítélt idézeteket olvasmányaikból.

2010-08-26-01[1]Több forrásból hallottam már az oldalról, de csak most jutottam odáig, hogy megnézzem. Rögtön regisztráltam is, és azóta egyfolytában ott vagyok, és könyvekre vadászom. Még nem fedeztem fel minden lehetőséget, amit az oldal kínál, de amit már használok, az nagyon tetszik! Listát vezethetek a már elolvasott könyvekről, leírhatom a véleményem róluk, vagy csak csillagokkal minősíthetem őket. Közben minden egyes könyv saját adatlappal rendelkezik, ahol a műről szóló információkkal, a különböző kiadások fotóival, mások által kimásolt idézetekkel és a többi olvasó véleményével találkozhatunk. Van listám a tervezett jövőbeli olvasmányokról, és van egy kívánságlistám azokról a könyvekről, amiket szeretnék megszerezni.

Nem könnyű elszakadni az oldaltól, főleg így elsőre, de azért lassan itt az ideje bezárni a lapot: megyek, olvasok egy kicsit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése