2007. augusztus 10., péntek

Egy csipet csillagpor

Bár nálunk csak október 20. tájékán jelenik meg, az Egyesült Államokban ma volt a mozibemutatója a Stardustnak. Nem lehet semmi ez a film. Kaland, szerelem, varázslat, kalózok, léghajók, egy hullócsillaglány és még mennyi minden. És a szereplőket még nem is mondtam!

Charlie Cox, akit a Casanovában láthattunk, mint aki átveszi a stafétát, és Robert De Niro, akinek a filmjeiért ugyan nem vagyok oda, de tudom, hogy remek színészi adottságai vannak. És mindenek előtt, ott van Michelle Pfeiffer! Bár idén ötven, elképesztő szépsége cseppet sem fakult meg. Ragyogása az előzetes és közreadott képek alapján alighanem elhalványítja majd a nézők szemében még az igazi hullócsillagét is.

Teljesen véletlenül találtam rá a filmről szóló cikkre a movies.msn.com-on. Jó is, hogy így történt. Hiszen ha korábban találom meg, csak a várakozás napjainak száma növekszik. Így is nagyon messzinek érzem az októberi bemutatót. Remélem még idén megjelenik nálunk dévédén.

Ahogy olvastam a tartalmát, egy pillanatra úgy éreztem, ha igazán jó Final Fantasy-filmet akarnának csinálni, ez kiváló történet lehetne hozzá. Lehet, ez azért van, mert túlzottan benne vagyok a témában − ma jutottam hozzá a nyolcadik rész eredeti négylemezes kiadásához. Meg talán azért is, mert legalább annyira rajongok ezért a színésznőért, mint a Final Fantasyért.

A legtöbb, amit tehetek, hogy várok októberig.



Filmekről korábban:
Zene és szöveg
Lány a vízben
Árvák hercege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése