2015. november 21., szombat

Könyvjelző a gyűrűs kalendáruimhoz

Rendezgettem a naptároldalaimat, selejteztem, beépítettem új funkciót stb., és kiderült, hogy szükségem lesz egy második könyvjelzőre. Most a végleges fül gyártása nem jó, mert átpakolható jelzőfül kellett, a gemkapocs pedig csúnyán meggyűri a lapokat, sőt még bele is karcolt most éppen. Ezért jutottam oda, hogy a könyvjelző lesz a megoldás.
Elkészítettem tehát egy könnyen (a gyűrűk szétnyitása nélkül) kivehető-betehető könyvjelzőt egy hulladék kartondarabból és két dekortapasszal dekoráltam. Lehet, hogy majd más is kerül rá később, de egyelőre tetszik így, hogy csak a teteje mintás.
Ilyen, ha rácsukom a fedőlapot: könnyen megtalálom az oldalt, amit keresek.

Novemberben ;-)
Decemberben ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése