2015. október 9., péntek

Zsepitartó

A bögremelegítő után jött a zsepitartó horgolása, de egy ideig pihent az alap, mert nem tudtam, hogy kell összehorgolni. Ma bevillant, hogy valószínűleg ugyanazt kell csinálni, mint amikor sort építek sorra, és sikerült. Eredetileg gombot is akartam rá tenni, de pillanatnyilag az az álláspontom, hogy a gomb megnehezítené a zsepitartó használatát, így egyelőre kipróbálom így, és gomb csak akkor megy rá, ha indokolt.
Ehhez sem használtam mintát, ahogy azóta sem használok, egyelőre jobban bejön az improvizálás. :-) Annyira improvizáltam, hogy amikor elkezdtem, még nem tudtam, hogy zsepitartó lesz, eredetileg csak gyakorolni akartam és tovább fejlődni. Ezen a darabon próbáltam ki és gyakoroltam be a kétráhajtásos pálcát és a színváltást.
Ilyen nyitva.
Ilyen csukva.

Csukva, hátulról.

Ilyen oldalról, ha van benne papírzsepi. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése