2014. november 7., péntek

Dekorcellux

Jópofa kartonból készült celluxadagolóval csomagolják.
Egészen új felfedezés számomra, hogy léteznek mintás celluxok.
Hetek óta vadásztam már dekortapaszra, de csak a Pirexben találtam, és nem tetszett egyik minta sem annyira, hogy kifizessek érte annyit, amennyibe kerül. Aztán a Kreatív Hobby boltban - ami mellett mostanában nem tudok elmenni anélkül, hogy be ne mennék körülnézni - felfedeztem valami hasonlót. Nem dekortapasz volt, hanem dekorcellux. Egy picit olcsóbb, mint a dekortapasz, bár a hosszukat nem néztem, így az arányokat tekintve nem tudom összehasonlítani az árakat. Nagyon tetszettek, úgy döntöttem, kettőre futja, de a kettőt is nehéz volt kiválasztani. Végül vettem egy pillangósat és egy almásat. Aztán 1-2 héttel később az egyik Pirexben is belefutottam egy dekorcellux készletbe, de ott kimondottan csak karácsonyi témájúak voltak. Még korainak érzem a karácsonyi témát, de egy általánosabbnak is beillő aranyszínű kottás szalagot elhoztam magammal. :-)
Ezek az öntapadós dekorszalagok nagyon jól néznek ki a papíron, jól lehet dekorálni vele a naptároldalakat, teendőlistákat, de ajándékkísérőt, könyvjelzőt, notesz külsejét és belsejét is, és bármit, amire tapad. Nekem nagyon tetszik. Így néznek ki papíron:

Így néz ki a sárgás színű naptárlapon (lámpafénynél).
A dekorációt matricákkal egészítem ki.
Az almás cellux a hozzá passzoló színvilágú matricával. (Ugyanaz a papír napfénynél.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése