2014. szeptember 21., vasárnap

Telefontartó tok

A hűtőmágneses bemelegítés után nekiálltam a már említett nagyobb projektnek, ami egy saját tervezésű robotos telefontartó tok. Pár óra alatt elkészültem vele, így első próbálkozásra nem kis munka volt. Megmutatom a fázisait. 
Az első állapot, amit megörökítettem, amikor a kihúzó szalag már kész volt, és felvarrtam a robot testét:

Utána felkerült a robot hasa és szája. A szája nem volt egyszerű, a filc anyag ilyen keskeny, pici méretben már szálaira akar hullani, így a cérnával kellett ügyeskedni, hogy hasonlítson az ideális formára:

A száj után a szemet egyedül a cérna segítségével oldottam meg, filccel nem kísérleteztem. Viszont a robot antennáihoz már fel kellett frissítenem hímzési ismereteimet, ami nagyjából sikerült is, hála a wikipediának és a youtube-nak. 

Végül kifordítva összevarrtam, majd visszafordítottam. Így néz ki a telefonnal kitöltve:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése