2010. június 23., szerda

Lúdláb leves

A lúdláb leves – ahogy elneveztük – a pudinggal sűrített gyümölcslevesek közé tartozik, amennyiben elfogadjuk, hogy gyümölcsleves. :) Ugyanúgy készítettem ugyanis, ahogy általában a gyümölcslevest szoktam: befőtt, tej, pudingpor, cukor. Csakhogy a nálam hagyományos meggybefőtt és puncs vagy eper pudingpor helyett most kíváncsiságból csoki pudinggal próbáltam ki. Lássuk mi sült (főtt) ki belőle:

lúdlábAmúgy nagyon finom lett, de valószínűleg inkább desszertként vagy nyári édességként érdemes fogyasztani, mint levesként a főétkezés elején. Vagy ahogy jólesik!

 

Hozzávalók:

2 üveg magozott meggybefőtt

3-5 dl tej

1 csomag csoki pudingpor

cukor (ízlés szerint, és ne felejtsük megnézni a befőtt cukrozottságát sem)

 

Elkészítés:

A befőtteket levükkel együtt összeöntöttem a tejjel, majd felforraltam. Ezután a kevés tejjel csomómentesre kevert pudingport és cukrot belekevertem a meggyes alapba.

Időnként meg kell keverni.




Korábbi bejegyzések:
Epres pite
Csokis banántorta
Banánleves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése